niedziela, 12 listopada 2017

Nivea Urban Skin Detoks

Witajcie :) dziś napiszę kilka słów na temat nowego kremu od Nivea. Seria Nivea Urban Skin Detoks żel - krem to nowa linia kosmetyków do pielęgnacji twarzy na rynku. W ramach kampanii ambasadorskiej ze strony ambasadorka-kosmetyczna.pl mam okazję testować jeden z tych kremów w wersji na noc.

Od razu po pierwszym użyciu moją uwagę przykuła konsystencja. Jest żelowo-kremowa chodź dla mnie bardziej żelowa. Jednak to na duży plus ponieważ dzięki temu krem wchłania się bardzo szybko. Żelowa formuła nadaje kremu lekkości przez co jest wydajny. Produktu nie lepi się na buzi i nie roluje. Nawet przy nałożeniu większej ilości.
Trzeba przyznać, że produkt pięknie pachnie zieloną herbatą. Zapach jest pobudzający, świeży i energetyczny. Jeśli ten sam krem w wersji na dzień też tak pachnie to z chęcią kupię i jego do testowania nawet za sam zapach :).
Przechodząc już do działania kremu to to co zauważyłam po 3 tygodniach regularnego stosowania to na pewno fakt, iż produkt dobrze nawilża skórę tak jak zresztą obiecuje nam producent. Moja cera jest mieszana w stronę suchej. Mam problemy z suchymi skórkami w okolicach nosa i te miejsca muszę zawsze bardzo nawilżać. Krem spełnia swoje zadanie pod tym względem. Po nocy kiedy wstajemy twarz jest promienna, rozjaśniona i widać, że jest dobrze odżywiona. Jest zdecydowanie bardziej miękka i miła w dotyku. Przygotowana jest do dalszej pielęgnacji. Ale często też od razu nakładam makijaż jeśli z rana się spieszę i nie mam możliwości na spokojną pełną pielęgnację.

Szczerze? Jestem przekonana, że przy regularnym stosowaniu kremu na dzień i na noc nasza skóra będzie w jeszcze lepszej kondycji. Dlatego ja z chęcią zaopatrzę się w wersję na dzień i będę stosować oba kremy dla lepszego efektu.

Portalowi ambasadorka-kosmetyczna bardzo dziękuję za wybranie mnie do testowania tego produktu. Jestem bardzo z niego zadowolona i dzięki temu też zmobilizowałam się do regularnego stosowania i pielęgnacji bo muszę przyznać, że zdarza mi się zapomnieć o wieczornym nakładaniu kosmetyków. A jak wiemy to bardzo ważne, bo to w nocy nasza skóra odpoczywa i wchłania lepiej wszystkie składniki z kremów. A Wy dziewczyny używałyście tych produktów z nowej serii Nivea? Dobrze się sprawdziły? Piszcie jak wrażenia :) Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nivea Urban Skin Detoks

Witajcie :) dziś napiszę kilka słów na temat nowego kremu od Nivea. Seria Nivea Urban Skin Detoks żel - krem to nowa linia kosmetyków do pie...